زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 5:45 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 125
نویسنده پیام
roya آفلاین



ارسال‌ها : 33
عضویت: 29 /9 /1397
ماشین تولید بتن و بتونیر arasbeton

رنگ استفاده شده بر روی سطح بتن

رنگی که مورد استفاده قرار می گیرد بسیار در کیفیت کار موثر می باشد. برای بتن رنگی بهتر است از سیمان سفید استفاده کرد زیرا علاوه بر این که بتن رنگ پذیری بهتری را کسب کرده، سبب صرفه جویی در استفاده از رنگ می شود. البته جالب است که بدایند سیمان های رنگی توسط بسیاری از کارخانه ها در حال تولید می باشند که برای اجرای بتن رنگی بسیار کار آمد هستند و امروزه در پروژه ها از آن ها استفاده می شود.

چه اقداماتی برای پوسته پوسته نشدن رنگ بتن باید رعایت شودقبل از انجام رنگ آمیزی باید سطح را به طریقی ایده آل تمیز کرده و آن را کاملا خشک کنید و از عدم وجود هر نوع آلودگی و گرد و خاک اطمینان کافی را کسب نمایید زیرا که این کار سبب می شود رنگ بتن در مرور زمان پوسته پوسته نشود بنابراین این موارد بر روی قیمت بتن رنگی اثر گذار است. همچنین شما می توانید برای این که عمر رنگ را افزایش دهید از یک لایه پرایمر رنگ که بر پایه رزین آکریلیک می باشد استفاده نمایید و با این کار عمر مفید را تا میزان ۵۰ درصد بیشتر کنید.

بار داخل میکسر بتن و ملات باید به چه میزان باشدامروزه از تجهیزات و وسایل بسیار متنوعی در اجرای بتن سخت برای ترکیب کردن اجزای مختلف بتن استفاده می کنند. بتونیر یکی از این دستگاه ها می باشد که به منظور میکس کردن سیمان، ماسه، آب و شن مورد استفاده قرار می گیرد و بتنی کاملا مناسب و یک نواخت را تولید می کند.

نکته بسیار حائز اهمیت این می باشد که نباید بار اضافی را در داخل میکسر قرار داد. در ارتباط با سنگ دانه هایی که سنگین هستند باید بدانید که بار را لازم است تا میزان ۵۰% ظرفیتی که ماشین دارد، کاهش دهید زیرا در صورت عدم انجام این کار بار اضافی سبب می شود که عملکرد ماشین به حداقل برسد، بتنی با کیفیت مطلوب تولید نشود و در مرور زمان به دستگاه صدمه و آسیب وارد شود.

بتونیر دارای چه ویژگی هایی می باشداین دستگاه میکسر بتن و ملات دارای انواع برقی، دیزلی و بنزینی می باشد و دارای قدرت موتور های مختلف می باشد که شما بر اساس نیاز خود می توانید هر یک را تهیه کنید. شما به راحتی می توانید از نوع قابل حمل آن در عملیات های کوچک مانند انجام تعمیر ساختمان ها می توانید به راحتی بهره ببرید. به منظور انجام تخلیه به صورتی که کاملا آسان انجام شود، چرخش این وسیله را به میزان ۳۶۰ درجه در نظر گرفته اند که به صورت کامل مواد داخل تخلیه می شود و به راحتی برای انجام بتن سخت می توانید از آن استفاده کنید.


امضای کاربر : تولید پروفیل آلومینیوم،فیزیوتراپی در منزل طب نو،اجرای بتن کف سازی،دریچه کولر،ساخت قطعات فایبرگلاس،
یکشنبه 18 فروردین 1398 - 16:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | ماشین تولید بتن و بتونیر arasbeton | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS