زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 5:09 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 148
نویسنده پیام
roya آفلاین



ارسال‌ها : 33
عضویت: 29 /9 /1397
دریچه کولر قوس دار - طراحی دریچه فن کوئل

فن کوئل ها دارای چه نوع طراحی و عملکردی هستند

دستگاه های فن کویل برای ایجاد تهویه مطبوع در محیط از یک واحد مرکزی آب سرد و یا گرم را دریافت می کنند. برای لوله کشی این وسیله ها از سه نوع سیستم استفاده می کنند که شامل برگشت به صورت مستقیم، برگشت با حالت معکوس و یا به صورت مجموعه ای جدا از هم می شود که شبکه لوله کشی این محصول را به وجود می آورد.

چه تعداد لوله در دستگاه فن کوئل به کار گرفته شده است

این دستگاه ها یا دارای ۲ لوله هستند و یا شامل ۴ لوله می شوند. در نوع دو لوله ای، ۱ لوله را برای تغذیه آب قرار داده اند که کار آن این می باشد که با توجه به نیاز شما آب گرم و یا سرد را تهیه کند و ۱ لوله دیگر جهت برگشت می باشد. ۲ لوله برای آب تغذیه و ۲ لوله جهت برگشت در نوع ۴ لوله موجود می باشد. در چنین شرایطی می باشد که می توان به راحتی به صورت هم زمان در قسمت های مختلف سازه از گرما و سرما به میزان دلخواه خود بهره برد.

دریچه کولر قوس دار Curve

در برخی از سازه های به دلیل خم هایی که بر روی دیوار به هنگام ساخت ساختمان در نظر گرفته می شود سبب می شود که دریچه های معمولی را نتوان بر روی آن نصب کرد و یا با نصب این نوع ظاهری نا پسند و نا مطلوب را در نظر افراد به وجود آورد. به این دلایل می باشد که دریچه قوس دار دیواری طراحی و ساخته شده است که به خوبی می توانند هوا را به صورتی مطلوب و یکنواخت در محیط توزیع کنند و همچنین ظاهری کاملا شیک را به فضای کاربری می دهند.

چه نوع از دریچه هایی را به حالت قوس دار تولید می کنند

ماهیت و ویژگی هایی که در ساختار دریچه های کولر خطی وجود دارد این امکان را به وجود می آورد که بتوان آن ها را به صورت قوس دار Curve ساخت. برای به وجود آوردن قوس باید میزان شعاع خمیدگی مکان مورد نظر اندازه گیری شده و بر طبق آن در طول و عرض محصول مورد نظر به کار گرفته شود که بتوان نوعی مناسب را برای آن محوطه تولید کرد.


امضای کاربر : تولید پروفیل آلومینیوم،فیزیوتراپی در منزل طب نو،اجرای بتن کف سازی،دریچه کولر،ساخت قطعات فایبرگلاس،
یکشنبه 18 فروردین 1398 - 16:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | دریچه کولر قوس دار - طراحی دریچه فن کوئل | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS