زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 5:22 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 59
نویسنده پیام
roya آفلاین



ارسال‌ها : 33
عضویت: 29 /9 /1397
مزایای استفاده از پودر رنگی و کفپوش بتن سخت رنگی

پودر رنگی
اجرای بتن رنگی بیشتر در قسمت هایی اعم از کارگاه های آهنگری و جوشکاری که دارای سخت کاری هستند، کاربرد دارد و خاصیتی از جمله ضد سایشی و مقاومت بالا را دارا می باشد. این پودر جهت اتصال بتن قدیمی به بتن جدید و جهت ایجاد روکش سخت بتنی قابلیت استفاده دارد.
ویژگی اصلی پودر رنگی
ویژگی اصلی که پودر رنگی دارد، مقاومت بالای آن در مقابل فشارهای وارد شده در مکان های صنعتی می باشد و در مکان هایی استفاده می شود که رفت و آمد و تردد زیاد است. اجرای کف سازی با رنگی، دوام بتن را افزایش می دهد و از ترک خوردگی بتن جلوگیری می کند و همچنین عمر کفپوش را تا حدود ۱۰ سال بیشتر می کند. که دلیل آن وجود سنگدانه های ریز معدنی گزارش شده است.

مزایای استفاده از کفپوش بتن سخت رنگی
اجرای بتن سخت رنگی نسبت به اجرای بتن معمولی از مقاومت سایش، مکانیکی و فشار بالاتری برخوردار تر است و رنگ های متنوع را دارد. رنگ های روشن کفپوش بتن رنگی به کارخانه و کارگاه ها جلوه خاصی را می بخشد و در نتیجه سبب کم تر شدن هزینه برق کارخانه خواهد شد.
یکی از مهم ترین مزیت های کفپوش بتن رنگی این می باشد که ضد سایش و همچنین ضد گرد و غبار است. اما بتن معمولی پس از گذر زمان به دلیل ایجاد سایش باعث ایجاد گرد و غبار می شود. در کشور های توسعه یافته و پیشرفته معمولا در سطح خیابان ها و پیاده روها به جای استفاده از آسفالت، کفپوش های بتنی سخت را مورد استفاده قرار می دهند.
دلیل دیگری که استفاده از کفپوش بتنی به جای آسفالت را بارز می کند این می باشد که آسفالت در برابر گرما دچار جمع شدگی و حتی ترک خوردن می شود اما اجرای بتن سخت رنگی با گرما هم صدمه نخواهد دید.
دیگر کاربردهای کفپوش بتنی
از کفپوش بتن رنگی در اماکن نظامی هم استفاده می کنند. به طور مثال در محل مراقبت از هواپیما های جنگی و انباری که مهمات در آن قرار دارد و همچنین به استتار و آب بندی نیازمند است، قابلیت استفاده دارد.
کفپوش بتنی سبب زیبا تر شدن معابر نیز می شود و همچنین عمره سازه ها را زیاد می کند. کفپوش بتن رنگی در استادیوم های ورزشی هم بسیار مورد استفاده است.
کفپوش بتنی در مقایسه با بتن معمولی دارای هزینه های بالایی است ولی این هزینه به دلیل زیبایی و مقاومتی که کفپوش بتنی دارد، هزینه قابل توجهی نمی باشد.
اجرای بتن رنگی سبب شده است که انواع کفپوش با رنگ های گوناگون به وجود آید که هم باعث زیبایی سطوح و هم مقاومت آن در مقابل سایش می شود.


امضای کاربر : تولید پروفیل آلومینیوم،فیزیوتراپی در منزل طب نو،اجرای بتن کف سازی،دریچه کولر،ساخت قطعات فایبرگلاس،
یکشنبه 13 مرداد 1398 - 15:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | مزایای استفاده از پودر رنگی و کفپوش بتن سخت رنگی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS