زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 5:10 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 60
نویسنده پیام
roya2020 آفلاین



ارسال‌ها : 20
عضویت: 13 /5 /1398
دستگاه کپی ریکو aficio 1075 - دستگاه سابلیمیشن سه بعدی (۳D)

مشخصات فنی دستگاه کپی استوک ریکو aficio 1075

    برد پرینتر و اسکنر دارد درنتیجه قابلیت کپی، پرینت و اسکن دارد.
    چاپ به تمام سایز کاغذ های تحریر را انجام می دهد.
    تعداد کاست های کاغذ ۴ عدد است.
    این دستگاه دارای تغذیه اتوماتیک کاغذ است.
    سرعتی برابر با ۷۵ برگ در دقیقه را دارد.

    ویژگی ها
    قادر به انجام طبقه بندی اوراق است.
    تجربه هیجان بالا در چاپ دیجیتال
    این دستگاه چاپی با سرعت بالا را در اختیار ما قرار می دهد که این سرعت هیچ تاثیری بر روی کیفیت کار نمی گذارد و چاپی با کیفیت لیزری در اختیار است. برد پرینتری که در این وسیله چاپی تعبیه شده است سبب می شود پرینت با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به چاپ با پرینتر و کیفیتی مشابه با آن و ابعادی از A6 تا A3 را پوشش دهد که خود این موضوع کپی ریکو ۱۰۷۵ را به یک ابر پرینتر تبدیل می کند و این موضوع بسیار برای انتشارات و دفترفنی مثبت می باشد و به کسب درآمد بیشتر در بخش چاپ پرینت کمک شایانی می کند.
    نکته بسیار مثبتی که در این مدل وجود دارد وجود حافظه داخلی آن می باشد که کمک می کند زمانی که شما در حال چاپ یک پروسه چاپی با مشخصات خاصی هستید و برای چاپ خود برنامه های متعددی را به دستگاه کپی استوک داده اید می توانید با یک کلید تمام این پروسه را ذخیره کرده و آن را به حالت اولیه برگردانید، کپی یا پرینت خود را با هر تعداد برگی که مد نظر است بگیرید و دوباره با زدن همان کلید به حالت برنامه ریزی شده برگردید. این قابلیت به ما امکان انجام پرینت و کپی تک برگ را در بین چاپ های تکثیری می دهد.

    مشخصات دستگاه سابلیمیشن سه بعدی (۳D)
    این دستگاه از لحاظ نحوه کارکرد بسیار مشابه مدل های دیگر است با این تفاوت که در این دستگاه محفظه ای برای دربر گرفتن مدیا ها ایجاد شده که این محفظه با ایجاد حالت وکیوم باعث چسبیدن کاغذ به کل سطح جسم می گردد تا قابلیت چاپ بر روی تمام سطوح ایجاد می کند.
    ویژگی ها :
    چاپ بر روی سطوح منحنی و قوس دار و چاپ کامل بر روی کل سطح امکان پذیر است. (فول چاپ)
    فول چاپ در تمام سطح
    دستگاه سابلیمیشن انواع مختلف دارد که یکی از جدید ترین انواع آن مدل سه بعدی می باشد که فرق اصلی آن با مدل های صفحه تحت این است که با این دستگاه به راحتی می توان بر روی سطوح قوس دار و یا منحنی نیز چاپ زد که نیاز به مسطح بودن سطح چاپ مورد نظر نیست.
    این قابلیت برای لبه ی بشقاب و پیش دستی و تمام سطح قاب موبایل بسیار کاربرد دارد و با این دستگاه به راحتی می توان بر روی کل سطح مورد نظر چاپ زد که بسیار مورد توجه و اقبال مشتریان است خصوصا در رابطه با قاب های موبایل و لیوان این قابلیت اثرگذار است.
    سابلیمیشن ۳D
    اساس کار این مدل با انواع قبلی بسیار شبیه است به جز این که در این مدل وکیومی وجود دارد که باعث چسبیدن کامل کاغذ مخصوص چاپ سابلیمیشن به تمام سطح مدیای مورد نظر می شود و با این قابلیت تمام سطح جسم را چاپ می زند و برای این کار یک مخزن ایجاد شده که کاملا بسته می شود که بتوان در آن عملیات مکش ایجاد شود برای همین از لحاظ ظاهری کمی با مدل های قبلی متفاوت می باشد ولی از لحاظ کیفیت چاپ با هم فرقی ندارند.
    بازرگانی پارسا ارائه دهنده انواع دستگاه چاپ روی تیشرت است که با مراجعه به صفحه مربوطه که لینک آن را برای شما قرار داده ایم می توانید مدل دلخواه و مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

    دستگاه چاپ روی تیشرت و دستگاه کپی استوک با کیفیت را از ما بخواهید.


یکشنبه 13 مرداد 1398 - 16:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | دستگاه کپی ریکو aficio 1075 - دستگاه سابلیمیشن سه بعدی (۳D) | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS