زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 4:50 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 68
نویسنده پیام
roya2020 آفلاین



ارسال‌ها : 20
عضویت: 13 /5 /1398
مزایای استفاده از تایل پی وی سی چیست

وزن و تنوع طرح و رنگ
تایل های پی وی سی با ابعاد 60*60 cm² جهت نصب در سقف کاذب مشبک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مقایسه با سایر محصولات از وزن کمتری برخوردار می باشد در نتیجه وزن کل سقف ساخته شده با این نوع تایل کمتر شده و لذا ایمنی آن بالاتر خواهد بود. این امر در هنگام زمین لرزه از اهمیت بیشتری برخوردار می گردد. همچنین حمل و جابجایی آن در هنگام نصب و اجرا بسیار راحت می باشد.

این نوع تایل در 4 نوع سفید مات، سفید براق، روکشدار و هات استمپ تولید می شوند. تایل های روکشدار و هات استمپ در انواع طرح و رنگ عرضه می گردد. تنوع این طرح ها بسیار زیاد بوده و هر تولید کننده، آن ها را با کدی مخصوص معرفی می نماید. تنوع فراوان طرح و رنگ، دست طراح را برای ارائه انواع طرحهای خلاقانه باز می گذارد.

محیط نصب و ایمنی
این محصول در انواع شرایط محیطی قابل استفاده می باشد. بخصوص در شرایط مرطوب و نمناک. با توجه به این مطلب میتوان دلیل استقبال از این محصول در استان های ساحلی و محیط های شرجی و مرطوب را درک نمود.

علاوه بر مورد ایمنی ذکر شده در بند وزن، این محصول بدلیل ویژگی ذاتی جنس پی وی سی خود در مقابل حریق از خاصیت خود خاموش شوندگی برخوردار می باشد. در مقالات مربوط به دیوارپوش پی وی سی به این مطلب به تفصیل پرداخته شده است.

تطابق عالی با سایر محصولات سقف و سهولت تایل ریزی
این محصول با مصالحی چون: آسمان مجازی، تایل معرق و کناف بخوبی سازگار می باشد. این محصول را می توان در سقفهای ترکیبی نیز مورد استفاده قرار داد.

کلیه محصولات مورد استفاده در سقف کاذب مشبک از این نظر مشابه هم بوده و به سهولت در محل شبکه نصب می گردند. این امر هنگام نیاز به انجام تعمیرات بخش های تاسیساتی بسیار اهمیت پیدا می نماید. از طرفی هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات ساختمان را به مقدار بسیار زیادی کاهش می دهد.

سرعت نصب در محل شبکه و عدم نیاز به تخصص بالا برای نصب
قراردهی تایل گچی های 60*60 در محل شبکه مثل هم بوده و از این نظر هیچ گونه تفاوتی بین تایل گچی ها وجود ندارد. سرعت تایل ریزی در سقف هایی که به صورت کاذب شبکه هستند، بسیار بالا می باشد. لذا هزینه های ساخت و ساز در این نوع پروژه بطور چشمگیری کاهش می یابد. این امر دلیل توسعه کاربرد این محصولات را در سالن های عمومی و بزرگ توجیه می نماید.


دوشنبه 14 مرداد 1398 - 14:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | مزایای استفاده از تایل پی وی سی چیست | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS