زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 4:03 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 105
نویسنده پیام
roya2020 آفلاین



ارسال‌ها : 20
عضویت: 13 /5 /1398
دیوار پوش PVC طرح سفید موجدار

دیوارپوش پی وی سی طرح سفید موجدار یکی از پر طرفدار ها می باشد که در e-alounak قابل ارائه به شما است. این دیوار ها به دلیل این که کاملا ضد حشره و ضد باکتری هستند می توانند محیط شما را کاملا تمیز نگه دارند و همچنین انجام نظافت را توسط شما بسیار آسان کنند.

روش ساخت ترکیب دیوارپوش های مدل پی وی سی
قبل از اقدام به ساخت ترکیب ابتدا نوع گریید پی وی سی مورد نیاز خود را شناسایی نمایید.

نوع گرید پی وی سی مورد نیاز برای تولید دیوارپوش S65 و S70 می باشد. لازم بذکر است که در صورت تامین پی وی سی با گرید نامناسب با مشکلات عدیده ای در هنگام تولید مواجه خواهید شد. این دو گرید برای تولید انواع دیوارپوش، تایل سقف کاذب و کفپوش مناسب می باشد. این محصول توسط شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی تولید و در بسته بندی جامبو بگ و همچنین کیسه های 25 کیلوگرمی عرضه می شوند.

افزودنی های مصرفی در تولید دیوارپوش و تایل پی وی سی چیست؟

    - کربنات سدیم: از این ماده به عنوان فیلر یا پرکننده در تولید دیوارپوش و تایل گچی پی وی سی استفاده می شود. این ماده باعث تغییر رفتار فیزیکی محصول و همینطور پایداری ابعادی محصول و افزایش مقاومت ضربه پذیری آن می گردد. این ماده 40-50 درصد ترکیب پی وی سی را تشکیل داده و بعلت ارزان بودنش باعث کاهش بهای تمام شده آن می گردد.
    - استبلایزر ( پایدار کننده ) روی – کلسیم: از این ماده به عنوان پایدار کننده نوری و حرارتی استفاده می شود. نقش این ماده جذب کلرید هیدروژن آزاد شده در اثر تابش نور خورشید و همچنین جایگزینی با یون کلر ناپایدار و جلوگیری از اکسید شدن و شکستن پیوندهای اشباع نشده می باشد. چون پی وی سی در مقابل تابش نور آفتاب حساس و آسیب پذیر است از پایدارکننده هایی نظیر پایدارکننده روی – کلسیم برای محافظت از تخریب و آسیب دیدگی پی وی سی استفاده می شود.
    - دی اکسید تیتانیوم: به عنوان رنگدانه و همچنین برای محافت محصول در برابر تشعشات UV مورد استفاده قرار می گیرد. دارای گریدهای متنوعی بوده که می بایست هنگام خرید به آن توجه شود.
    - OB1: ماده ی اپتیکال برایتنر یا شفاف کننده نوری به منظور جذب اشعه های نور خورشید و کاهش اثرات زیانبار آن برای محصول نهایی ( دیوارپوش پی وی سی یا تایل سقف های نوع کاذب) مورد استفاده قرار می گیرد.


دوشنبه 14 مرداد 1398 - 14:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | دیوار پوش PVC طرح سفید موجدار | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS