زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 4:09 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 68
نویسنده پیام
roya2020 آفلاین



ارسال‌ها : 20
عضویت: 13 /5 /1398
برای پوشاندن سقف اصلی سازه چه اقداماتی انجام میشود؟

از سقف کاذب به منظور پوشش سقف اصلی ساختمان استفاده می گردد و امروزه جایگاه ویژه ای را در صنعت دکوراسیون داخلی کسب نموده است که به سهولت و سریع قابل اجرا بوده و دارای محاسن زیادی از جمله ممانعت از اتلاف انرژی، محافظت در مقابل رطوبت و حشرات موذی و ... می باشد.

این سقف کاذب به عنوان یک پوشش قابلیت پوشاندن کلیه اجزای تاسیساتی ساختمان را دارا می باشد. این محصول از محصولات ساخت خشک محسوب می شود. این نوع ساخت ها از نخاله و ضایعات بسیار پایینی برخوردار بوده و به تبع آن هزینه های ساخت و سازشان پایین می باشد و بر حسب نوع کاربری در انواع ضد رطوبت، ضد حریق، ضد رطوبت و حریق تولید و عرضه می گردد.

از این سقف جهت ایجاد حجم های دکوراتیو استفاده می گردد. سقف کناف و کاذب از دو قسمت زیرسازی با سازه کناف و پانل گچی تشکیل می گردد.

محصولات کناف
توسعه فناوری های صنعت ساختمان در سایه پیشرفت های تکنولوژی باعث تولید محصولات مدرن در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی گردیده است. از ویژگی های مهم این محصولات سهولت نصب، زیبایی، تنوع طرح، بهای تمام شده مناسب و ... می باشد. یکی از مهم ترین سیستم های نوین در این صنعت، سیستم ساخت و ساز خشک می باشد که به صورت فراگیر در کلیه کشور ها از آن استفاده می گردد. یکی از مهم ترین این محصولات پانل کناف است.

تاریخچه شرکت آلمانی به اسم کناف
کناف نام یک شرکت آلمانی است که به صورت خانوادگی اداره می گردد. حدود 86 سال از تاسیس آن می گذرد و در تولید مصالح ساختمانی با گچ و سیمان فعالیت می کند. این شرکت در بسیاری از کشور های جهان شعبه و یا نمایندگی دارد. محصول گچبرگ این شرکت با نام کناف در بین عموم شناخته می گردد. شهرت این محصول به حدی است که تایل گچی را با نام کناف می شناسند از طرفی سقف ساخته شده با گچ برگ را نیز کناف می نامند.

سابقه فعالیت این شرکت در ایران به دهه 50 باز می گردد. این شرکت با توسعه سبد محصولات خویش کلیه محصولات مکمل گچ برگ را نیز تولید و عرضه می نماید. این شرکت با ارائه آموزش های فراوان متخصصان خبره ای را در زمینه اجرای سقف کاذب کناف تربیت و به صنعت دکوراسیون داخلی معرفی نموده است.

کناف چیست؟ و چه مشخصات و کاربردی دارد؟
کناف نوعی پانل گچی با روکش های کاغذی مخصوص می باشد که برای ساخت دیوار جداکننده، محافظ و سقف مورد استفاده قرار می گیرد. تایل کناف را از هسته گچی با روکش های مخصوص تولید می نمایند. این تایل ها در ابعاد 60*60 جهت استفاده در سازه مشبک در دو نوع ساده و پانچدار تولید و عرضه می شوند. از نوع پانچدار جهت آکوستیک نمودن محیط استفاده می گردد. گچبرگ کناف بدون روکش دارای قابلیت رنگ آمیزی بوده و برای صنعت دکوراسیون داخلی محصولی استراتژیک بشمار می رود.


دوشنبه 14 مرداد 1398 - 14:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | برای پوشاندن سقف اصلی سازه چه اقداماتی انجام میشود؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS