زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 3:23 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 90
نویسنده پیام
roya2020 آفلاین



ارسال‌ها : 20
عضویت: 13 /5 /1398
نقاشی درب ها و پنجره ها

درب و پنجره از جمله مواردی هستند که در دکوراسیون داخلی نقش مهمی را ایفا می کنند. چهار چوب درب ها از جمله مواردی هستند که به سرعت کثیف می شوند و نیاز به نظافت دارند بنابراین به این دلیل می باشد که باید رنگی مناسب را برای آن ها انتخاب کنیم که کثیفی را به خود جذب نکند و به راحتی قابلیت شستشو و نظافت داشته باشد و به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید رنگی استفاده شود که در برابر نور آفتاب و خورشید هم کاملا مقاوم باشد زیرا که اغلب چهارچوب ها در برابر نور خورشید قرار دارند.
چه رنگی برای رنگ آمیزی درب و پنجره ها مناسب است؟
رنگ روغنی براق از جمله رنگ هایی می باشد که برای نقاشی ساختمان بسیار مناسب است و دلیل اصلی آن انجام شستشوی ساده آن است. برای این منظور که جلوه بهتری به آن ها داده شود می توانید از رنگ های مات را نیز به نسبت ۳ به ۱ به آن ها اضافه کنید، بدین معنی که در ازای هر ۳ کیلوگرم رنگ روغنی که دارید باید ۱ کیلوگرم رنگ مات را به کار ببرید. انجام این کار نه تنها سبب می شود که سرعت اجرای کارتان بالا برود بلکه شما تعداد دفعات کمتری را نیاز دارید که کار رنگ آمیزی را تمدید کنید.
رنگ را چگونه برای درب و پنجره ها انتخاب کنیم؟
انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان و نقاشی درب و پنجره ها کاملا سلیقه ای است اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که به کار بردن تضاد رنگ زیبایی چشم نوازی را در دکوراسیون داخلی به وجود می آورد.

جهت اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان با هنرکده راد تماس بگیرید.


دوشنبه 14 مرداد 1398 - 15:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | نقاشی درب ها و پنجره ها | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS