زمان جاری : سه شنبه 12 تیر 1403 - 1:19 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 130
نویسنده پیام
shabkhiz96 آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 18 /7 /1398
تولید دریچه منهول صنایع آب
تولید دریچه منهول صنایع آب ، گاز
شرکت صنایع خودرو (ریخته گری و ماشینکاری) در سال ۱۳۷۴ تاسیس و در زمینه تولید قطعات صنعتی مشغول بکار گردید. عمده محصولات تولیدی این شرکت در زمینه خودروسازی بوده و علاوه بر آن در زمینه تولید قطعات صنایع دفاع، صنایع پتروشیمی، صنایع گاز و شرکت آب و فاضلاب نیز دارای سوابق ارزشمندی می باشد.
این شرکت افتخار همکاری با اغلب سازندگان خودروی داخلی از جمله ساپکو، نیرو محرکه‚ مگاموتور و سایپادیزل را داشته و جزء تامین کنندگان اصلی آنها بشمار می آید. شرکت در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO/TS ۱۶۹۴۹:۲۰۰۹ در مدیریت کیفیت از شرکت MIC انگلیس گردیده و کیفیت محصولات و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
از جمله محصولات این شرکت میتوان تولید انواع منیفولد دود خودروهای سبک و سنگین (با کاتالیز و بدون کاتالیز)‚ انواع محرک و ماهک گیربکس خودروهای سبک و سنگین‚ انواع براکت و دسته موتور‚ انواع کاسه چرخ‚ انواع درب و کلاف دریچه و منهول های چدنی مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، مخابرات، برق و فاضلاب و انواع مهره و رابط مصرفی در صنایع آب و گاز را نام برد.
در حال حاضر شرکت دارای امکاناتی از قبیل دو سالن ریخته گری و دو سالن ماشینکاری با وسعتی بالغ بر ۶۵۰۰ مترمربع بوده و از آزمایشگاه های کنترل کیفیت در تمامی مراحل تولید برخوردار است.
ریخته گری در این شرکت به دو روش ماسه ای و شل مولدینگ صورت میگیرد که از روش شل مولدینگ جهت تولید قطعات حساس و دقیق استفاده میشود. این شرکت با داشتن دو دستگاه کوره القایی و پنج تیم ریخته گری و توان تولید ۳۰ تن قطعه ریخته گری در شبانه روز آماده اخذ سفارشات می باشد.

خدمات ریخته گری


دریچه آب


دریچه گاز


تولید دریچه منهول

امضای کاربر : کد تخفیف نت افراز . خرید بیت کوین
پنجشنبه 18 مهر 1398 - 04:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | تولید دریچه منهول صنایع آب | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS