loading...
پایگاه دانلود برنامه های علوم زمین
آخرین ارسال های انجمن
GEOSOFT بازدید : 931 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

حل مشکل بوت نشدن ویندوز

Microsoft Windows XP logo and wordmark.svg

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از نصب نرم افزار خاصی یا تغییری در رجیستری دیگر ویندوز XP شما بالا نمیاید. اما آیا تنها راه دسترسی دوباره نصب مجحدد ویندوز است؟ خیر! راه دیگر و ساده تری هم وجود دارد که به شما معرفی خواهیم کرد.

پس از Restart کردن ویندوز در همان ابتدا کلید F8 را به طور پیاپی فشار دهید. بعد از این کار وارد منوی Windows Advanced Option میشویم. سپس بر روی گزینه (Last Known Good Configuration (you must recent رفته و Enter را میزنیم تا سیستم به حالت قبلی خود بازگردد.

GEOSOFT بازدید : 1153 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

New Grammar Time نام مرجعی گرامری می باشد که برای دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی آماده شده و دارای ۵ سطح متفاوت می باشد. سطح های پایین این کتاب به عنوان مثال سطح شماره ۲ ، پس از اینکه هر درس را به طور ساده و قابل فهم بیان می کند ، به تمریناتی برای کاربرد این گرامر ها به طور زبانی و در مکالمه می پردازد که به دانش آموزان اجازه می دهد تا بتوانند کاربرد زبان را در زندگی خود به نحو هرچه بهتر درک کنند. شما می توانید مجموعه ی این کتاب ها را به عنوان مرجع راهنما ، در هر سطحی که می باشید استفاده کنید. کتاب معلم که در این مجموعه موجود می باشد ، برای معلم های زبان انگلیسی بسیار کاربرد دارد و به آن ها می آموزد تا چگونه مفاهیم موجود در این کتاب را به دانش آموزان منتقل کنند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

grammer time آموزش زبان برای کودکان با Longman   New Grammar Time Series

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 1312 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای بی نظیر با بیش از ۸۰ ساعت آموزش ویدیویی زبان انگلیسی ! مجموعه فوق العاده ی English For Low Levels که در بسیاری از وبسایت ها و مکان های آموزشی با نام EFU از آن نام برده شده است ، کلکسیونی بی نظیر از ۸۰ سی دی آموزشی تصویری می باشد که به آموزش زبان از سطح کاملا مبتدی (کسی که هیچ یک از کلمات انگلیسی را نمی داند) تا سطح حرفه ای (کاربرد روزانه انگلیسی در زندگی خود) می پردازد. این مجموعه ، برنامه ای می باشد که در تلویزیون های آمریکایی نیز به نمایش درآمده و به عنوان یکی از معتبرترین و کاراترین منابع آموزش انگلیسی می باشد. از ویژگی های ان مجموعه به روند عملی-تکاملی این مجموعه می توان اشاره نمود. همچنین در این مجموعه ، موضوع هر بحث با موضوع دیگری متفاوت بوده و هر بحث آن حدود ۱ ساعت می باشد که در یک سی دی گنجانده شده است. تمامی گرامرهای انگلیسی نیز در این مجموعه آموزشی به طور کابردی به شما آموزش داده خواهد شد. این مجموعه شامل ۳ سطح مختلف می باشد : Low Level , Elementary , Intermediate . که بیشتر تمرکز بر روی بخش Low Level و Elementary می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار در وبسایت های ایرانی به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


English For Low Levels 5DVD [Full Pack] معتبرترین آموزش زبان انگلیسی با نام English for Low Levels

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 1155 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Cambridge Grammar of English مجموعه ای ضروری و نیازی قطعی برای هرکسی که در حال فراگیری زبان انگلیسی در هر سطحی ، می باشد. پس از تحقیقات گسترده ای که برای آماده کردن این مجموعه ارزشمند صورت گرفته ، راهکار این مجموعه شفاف سازی نکات کلیدی قوانین مکالمه و نوشتن برای استفاده روزمره شما می باشد. این مجموعه شامل یک کتاب و یک سی دی می باشد که ساختاری کاربر پسند را دارا می باشند. سی دی این مجموعه به شما اجازه می دهد تا مواردی که مورد نیاز شما است را به سرعت جستجو کنید ، فایل های صوتی کتاب آموزشی مجموعه را داشته باشید تا مثال های موجود در کتاب را به صورت شنوایی نیز جواب دهید و برای بهبود مکالمه خود از آن استفاده کنید ، به دیکشنری آنلاین وبسایت کمبریج متصل شوید و معنی کلمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین جستجو نمایید و … . هدف اصلی این مجموعه رعایت ساختار صحیح جمله سازی و گرامر درست انگلیسی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Cambridge Grammar of English آموزش کاربرد گرامر در مکالمه و نوشتار با Cambridge Grammar of English

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 1720 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

در دنیای امروز دانستن زبان انگلیسی یکی از واجباتی است که برای پیشرفت در تمامی زمینه ها لازم می باشد از این رو گذراندن دوره های مختلف برای یادگیری این زبان بین المللی یکی از راههای بسیار مفید برای آموختن آن است . اگر وقت رفتن به کلاسهای مختلف را ندارید می توانید از بسته آموزشی Oxford practice grammar interactive که برای شما تهیه کرده ایم استفاده نمایید . این مجموعه که شامل ۳ بخش ساده ( Basic ) ، متوسط ( Intermediate ) و پیشرفته ( Advanced ) می باشد این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به سطح دانش خود از بسته ساده ، متوسط و یا پیشرفته استفاده نمایید در مجموعه Basic تمرین ها و توضیحات بسیاری در مورد گرامر زبان انگلیسی به شما آموزش داده خواهد شد . با تمرین توسط مجموعه Intermediate با جزئیات بیشتری رو به رو خواهید شد و با تمرین های توسعه یافته خود را برای مرحله Advanced که در آن تمرین های مختلف به چالش کشیده می شوند و شما در عمق توضیحات فرو می برد ، آماده شوید از آنجایی که این سه بسته آموزشی به صورت نرم افزار طراحی شده اند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که از میان آنها می توان به تست زنی پس از هر درس اشاره کرد . با یاد گرفتن تمامی درس های داده شده در این مجموعه ها می توانید مطمئن باشید که در آزمون هایی نظیر PET ، FCE ، CAE ، CPE ، TOEFL سربلند خواهید شد .امید است با دریافت این مجموعه آموزشی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

oxford 2012 مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی در سه سطح با Oxford Practice Grammar

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 1562 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Acrobat XI یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش فایل های PDF می باشد که با داشتن قابلیت های متنوعی همچون امکان افزودن انواع متن ، لینک ، عکس و … به فایل های پی دی اف ، توانسته است یکی از نرم افزارهای محبوب در این زمینه باشد . ادوبی آکروبات یک نرم‌افزار نشر رومیزی است که محصول شرکت ادوبی بوده و از استاندارد پی‌دی‌اف به عنوان بستر نگهداری و انتقال مستندات استفاده می‌کند. این نرم‌افزار برای اولین بار فرمت قابل حمل پی‌دی‌اف را حمایت کرد. ادوبی آکروبات که اکنون چند نسخه مختلف دارد، در نسخه‌های مختلف امکان بازکردن و خواندن، ویرایش و تغییر و تولید فایل‌های پی‌دی‌اف را فراهم می‌کند. با استفاده از فیلم های آموزشی شرکت Video2Brain ، آقای Chad Chelius که خبره ی استفاده از این نرم افزار است به شما آموزش های پایه و ضروری برای کارکردن با این برنامه را به صورت تصویری آموزش میدهد . این ویدئوها با زبان انگلیسی می باشند .

 

Acrobat XI Workshop آموزش کار کردن با ادوبی آکروبات Acrobat XI Workshop

 

 

GEOSOFT بازدید : 1054 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فرمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فرمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.Adobe Acrobat دارای دو ویرایش Acrobat Reader و Acrobat Writer است که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است. نسخه ی Writer نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی  شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است.

 

Untitled 1 ساخت و مدیریت فایل های PDF با Adobe Acrobat Pro Extended 9.3.2

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 693 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

ساخت، مدیریت، ویرایش و به طور کلی هر آنچه که لازم است تا یک مدیریت حرفه ای برروی اسناد PDF صورت گیرد تنها با استفاده از نرم افزارهایی امکانپذیر می شود که محصول یک کمپانی قدرتمند باشند. کمپانی که بتواند با ارائه نرم افزارهایی کاربردی خیال کاربران را از هر جهت راحت نماید، در میان نام هایی که از شرکت های بزرگ نرم افزار می شناسیم اگر بخواهیم به دنبال شرکتی باشیم که نرم افزارهایی در زمینه مدیریت اسناد PDF تولید می کند بگردیم مطمئنا اولین گزینه شرکت ادوبی است، دومین کمپانی بزرگ نرم افزاری جهان که با دارا بودن ده ها عنوان نرم افزار فوق حرفه ای در زمینه گرافیک و چند رسانه ای بی نظیرترین شرکت در این زمینه ها محسوب می شود. یکی از موفق ترین محصولات این شرکت Acrobat بوده که در نسخه های مختلف عرضه شده است تا کاربران بتوانند به راحتی به کار با اسناد PDF بپردازند.

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 1120 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

 

 http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

تعداد صفحات : 31

درباره ما
Profile Pic
با سلام با توجه به اینکه برنامه ها،کتابها،مقالات و مطالب علوم زمین شناسی به صورت پراکنده در سایتهای مختلف قرار دارند، تصمیم گرفتیم تا این موارد را از سایت های مختلف جمع آوری کنیم و در یک جا به صورت طبقه بندی شده به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار دهیم. با توجه به نياز گسترده پژوهشگران به استفاده از رايانه‌، آموزشهای رايانه‌ در اين جا در كنار اطلاعات زمين‌شناسي قرار خواهد گرفت. دانلود برنامه های زمین شناسی با لینک مستقیم و رایگان دانلود نرم افزارهای زمین شناسی با لینک مستقیم و رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 334
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 367
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 281
  • بازدید امروز : 616
  • باردید دیروز : 918
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 5,941
  • بازدید ماه : 29,083
  • بازدید سال : 158,143
  • بازدید کلی : 1,319,474