loading...
پایگاه دانلود برنامه های علوم زمین
آخرین ارسال های انجمن
GEOSOFT بازدید : 667 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

CFosSpeed 8.02 Build 1972 Final  به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی كاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از كمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یك كاربر قابل استفاده نگه دارد.
البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلكه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار كم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه كاربران می توانند از قابلیت كلی آن كه نهایت سرعت در كمترین میزان ارتباط است، استفاده كنند.


cFosSpeed - افزايش سرعت اينترنت

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 5097 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

در این ساعت اموزش نرم افزار زمین شناسی ساختمانی استریونت stereonett را برای مهندسین عزیز تدارک دیده ایم . این مقاله به صورت فایل پاورپوینت می باشد که مطمئنا برای مهندسین عزیز مفید خواهد بود .

 

 ”نرم افزار فوق را نیز می توانید از اینجا دریافت کنید .”

 

 

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

 

GEOSOFT بازدید : 4682 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (4)

 

یکی از نرم افزار های مهم در زمین شناسی ساختمانی ٬ نرم افزار استریونت است. نرم افزار stereonett V2.46 را از بانک نرم افزارهای ایران سیتی دریافت کنید .

 

 

“اموزش نرم افزار فوق را نیز می توانید از اینجا دریافت کنید .”

 

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

 

 

GEOSOFT بازدید : 2650 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

 

در این ساعت در بانک نرم افزارهای ایران سیتی مجموعه از ۴ نرم افزار کاربردی در ژئوفیزیک برای مهندسین عزیز تدارک دیده ایم .که شامل:

۱- نرم افزار Geogrid 1.27 : این نرم افزار جهت پردازش و تفسیر داده های گرانی سنجی بکار برده میشود.

۲- نرم افزار Geomodel 2.01 : از این نرم افزار در گرانی سنجی و مغناطیس سنجی استفاده میشود.

۳- نرم افزار Mag2dc 2.10 : این نرم افزار در زمینه مغناطیس سنجی بکار گرفته میشود.

۴- نرم افزار VES 1.30 : از این نرم افزار در مقاومت سنجی به روش شلومبرژر استفاده میشود.

 

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 6459 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (3)

 

نرم افزار دیگری برای مهندسین عزیز تدارک دیده ایم . نرم افزار + GS که انجام محاسبات ژئواستاتیستیکی – زمین آمار – را همراه با کرک از بانک نرم افزارهای ایران سیتی دریافت کنید .

 

 

 

 

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

 

 

GEOSOFT بازدید : 1630 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار Gemcom Minex 6.0.6 برنامه ای بسیار قدرتمند برای مهندسین معدن و زمین شناسی در زمینه معادن طبقه ای می باشد .طرح اولیه برنامه متعلق به شرکت ECS می باشد که بعد با شرکت Gemcom ادغام شد و امروزه با نام Gemcom Minex عرضه می شود.به طور کلی می توان گفت که کاربرد اصلی نرم افزار  Gemcom Minex 6.0.6 در ذخیره های رگه ای مانند زغال, فسفات و … می باشد.

 

 

 

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

 

GEOSOFT بازدید : 2068 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

 

نرم افزار معروف و کاربردی RocPlane.v2.029 برای مهندسین معدن و زمین شناسی را همراه با کرک تدارک دیده ایم . برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 1461 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

TerrainCAD.1.0 یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه نقشه برداری که جهت مدل کردن عوارض زمین بکار می رود . این نرم افزار کم حجم ولی کاربردی را اکنون از بانک نرم افزارهای ایران سیتی دریافت کیند .

 TerrainCAD is a terrain generation, editing and modeling software. Powered by TerrainLib, TerrainCAD employs blazing fast and robust algorithms to create and modify terrain meshes in no time. The capabilities of TerrainCAD can be broadly classified as (1) Terrain Generation, (2) Terrain Editing, and (3) Terrain Modeling

 

http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 2359 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

مدل آب زیرزمینی در واقع فرم ساده شده ای از یک سیستم واقعی آبهای زیرزمینی است که بطور تقریبی همبستگی بین عمل و عکس العمل هیدرودینامیکی را در یک سیستم ارائه میدهد. یکی از مهمترین مراحل مدلسازی، تهیه مدل مفهومی مناسب با طبیعت سفره می باشدکه تهیه آن، بستگی به اهداف مدلسازی و منابع موجود و آمار و اطلاعات میدانی دارد. شما می توانید به کمک نرم افزار Aquaveo GMS v7.1.7 و با استفاده از داده های حفاری چاههای اکتشافی و نتایج ژئوفیزیکی، مدل مفهومی دشت تبریز تهیه و برای مدل ریاضی به کار ببرید. Aquaveo GMS v7.1.7  یا  Aquaveo ground Modeling Solutions یکی از پر کاربرترین نرم افزار های موجود برای تجزیه و تحلیل و مدل سازی و یا به عبارتی مدیریت آبهای زیرزمینی می باشد.این نرم افزار دارای محیط جذاب گرافیکی می باشد که شبیه ساز قدرتمندی برای آب های زیر زمینی می باشد.این برنامه قابلیت ۳ بعدی دارد.

 

 

 

 

 http://rozup.ir/up/geosoft/Pictures/edame.gif

GEOSOFT بازدید : 3745 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دیکشنری زمین شناسی

شما ابتدا برنامه babylon 9 را دانلود کنید. و آنرا نصب کنید.

سپس با توجه به این که آقای مالکی دیکشنری خوبی برای برنامه Babylon نوشته است.آنرا در ادامه دانلود کنید و آن را اجرا کنید. تا به دیکشنری های برنامه   babylon  اضافه شود.

 

 

 Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v9.0.0.r30

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 31

درباره ما
Profile Pic
با سلام با توجه به اینکه برنامه ها،کتابها،مقالات و مطالب علوم زمین شناسی به صورت پراکنده در سایتهای مختلف قرار دارند، تصمیم گرفتیم تا این موارد را از سایت های مختلف جمع آوری کنیم و در یک جا به صورت طبقه بندی شده به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار دهیم. با توجه به نياز گسترده پژوهشگران به استفاده از رايانه‌، آموزشهای رايانه‌ در اين جا در كنار اطلاعات زمين‌شناسي قرار خواهد گرفت. دانلود برنامه های زمین شناسی با لینک مستقیم و رایگان دانلود نرم افزارهای زمین شناسی با لینک مستقیم و رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 334
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 367
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 281
  • بازدید امروز : 594
  • باردید دیروز : 918
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 5,919
  • بازدید ماه : 29,061
  • بازدید سال : 158,121
  • بازدید کلی : 1,319,452